مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 04:202021-12-07سياسي

توزیع هزار بسته معیشتی دیگر توسط سپاه ناحیه امامت تبریز


فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز از توزیع هزار بسته معیشتی دیگر در قالب کمک های مؤمنانه به خانواده های کم بضاعت و آسیب دیده از ویروس کرونا توسط این ناحیه خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز از توزیع هزار بسته معیشتی دیگر در قالب کمک های مؤمنانه به خانواده های کم بضاعت و آسیب دیده از ویروس کرونا توسط این ناحیه خبر داد.

سرهنگ پاسدار حسین پوراسماعیل در این مراسم که در مسجد جامع امام خمینی(ره) آخماقیه برگزار شد، ضمن تقدیر از مردم، خیّرین، بسیجیان و هیأت امناء مساجد در راستای تهیه بسته های معیشتی گفت: سپاه ناحیه امامت تبریز از اولین روزهای شروع رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه در لبیک گویی به فرامین رهبر معظم انقلاب تاکنون 18 مرحله کمک مؤمنانه برگزار و 10ها هزار بسته معیشتی، بهداشتی، لوازم التحریر و گوشت گرم، به خانواده های نیازمند شناسایی شده توزیع کرده است.

وی افزود: در مرحله هجدهم نیز بیش از هزار بسته معیشتی به ارزش هر بسته حدود 500 هزار تومان و 600 بسته لوازم التحریر به دانش آموزان بی بضاعت و نیازمند اهداء شد.

فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز، نقش حرکتها و مشارکت های مردمی در حل مشکلات را یک امر مهم و تأثیرگذار عنوان کرد و گفت: سوابق نشان می دهد که هر وقت مردم پای کار آمده و در مسائل اجتماعی در کنار و همراه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع هزار بسته معیشتی دیگر توسط سپاه ناحیه امامت تبریز

توزیع هزار بسته معیشتی دیگر توسط سپاه ناحیه امامت تبریز