مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 04:102021-12-07سياسي

خدمت به مردم سند افتخار مسئولان جمهوری اسلامی ایران است


معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه خدمت یعنی با اندیشه و انگیزه امور مردم را گره گشایی کنیم، گفت: خدمت به مردم سند افتخار مسئولان جمهوری اسلامی است.

- به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، رحمدل بامری در آیین تودیع و معارفه فرماندار شهرستان میرجاوه اظهار داشت: آنچه که امروز مسلم است نظام با برکت جمهوری اسلامی ایران طی 40 سال در مقابل همه تهاجمات دشمنان چه جنگ تحمیلی و چه جنگ تحریمی- اقتصادی هر چه در توان داشت انجام و ایستادگی کرد.

وی با اشاره به اینکه جنگ تحریمی نتوانست جلوی پیشرفت، ترقی و تعالی جمهوری اسلامی ایران را بگیرد و خللی ایجاد کند افزود: این نظام الهی به برکت خون شهیدان و به رهبری امام (ره) با استراتژی دینی و اتحاد مردم طی سال های متمادی و در گام دوم انقلاب امتداد داشته است.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: هر جا ندایی، پرچمی، ایستادگی ای در مقابل ظلم و حمایت از مظلوم وجود دارد قطعاً حمایت معنوی جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی در آنجا جاریست.

وی با اشاره به اینکه امروز با وجود همه مشکلات و جنگ تحریمی افتخارمان بر این است که ولی حکیم و فرزانه ای داریم گفت: امروز تمام ارکان نظام از ولی فقیه گرفته تا شوراهای اسلامی شهر و روستا توسط مردم انتخا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت به مردم سند افتخار مسئولان جمهوری اسلامی ایران است

خدمت به مردم سند افتخار مسئولان جمهوری اسلامی ایران است