مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 03:252021-12-07دانش

پرسش از چیستی مساله اجتماعی به برشمردنش تقدم دارد


استاد جامعه شناسی دانشگاه آزاد معتقد است پرسش از «مساله اجتماعی چیست؟ » منطقا مقدم است بر برشمردن مهم ترین مساله اجتماعی جامعه ایکس و ایگرگ به سلیقه و ذائقه متخصصان.

- ، اندیشگاه سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران سمپوزیوم ملی مساله اجتماعی ایران را به مناسبت گرامیداشت روز ملی علوم اجتماعی و غلامحسین صدیقی با حضور اساتید علوم اجتماعی کشور به صورت مجازی برگزار کرد.

سید محمود نجاتی حسینی پژوهشگر مطالعات آکادمیک و عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز یکی از سخنرانان این نشست بود که به گفته خودش با وجود حضور 45 دقیقه ای به صورت مجازی در جلسه و شنیدن سخنرانی ها، در نهایت در وقت اضافی و در ساعات پایانی جلسه در یک وقت 5 دقیقه ای موفق به سخنرانی شده و از این بابت گلایه مند شده است و یادداشتی نوشته است.

مشروح این یادداشت در ادامه می آید: قرار بود در وبینار پر سخنران روز ملی علوم اجتماعی در 13 آذر 1400 آن هم در وقت اضافی ساعت 21 تا 2330 طی یک وقت 5 دقیقه ای درباره مهم ترین ترین مساله اجتماعی ایران به نوبه خود سخنکی بر زبان آورم که به دلایل فنی و فرهنگی و با وجود حدود 45 دقیقه حضور مجازی در پشت درب های لایو اینستاگرام وبینار مزبور و شنیدن چند فقره مطلب نسبتا مکرر و مشابه هم در باره مهم ترین مساله اجتماعی ایران گرامی و چندین بار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرسش از چیستی مساله اجتماعی به برشمردنش تقدم دارد

پرسش از چیستی مساله اجتماعی به برشمردنش تقدم دارد