مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 02:202021-12-06بين الملل

نظامیان اوکراین آماده مقابله با جنگ و تهدیدات خارجی هستند


رییس جمهور اوکراین بار دیگر بر اقتدار نیروهای مسلح در قبال «تهدیدهای روسیه» تاکید کرد و گفت آماده مقابله با تجاوزات است.

- به نقل از یورونیوز، ولودیمیر زلنسکی ، رییس جمهور اوکراین بار دیگر بر اقتدار نیروهای مسلح در قبال تهدیدهای روسیه تاکید کرد.

او این سخنان را در روز ملی ارتش و در جریان برپایی مراسم رژه و نمایش خودروهای زرهی و تجهیزات گشت دریایی ساخت آمریکا اعلام کرد.

به گفته زلنسکی نیروهای مسلح و نظامیان کشورش در حدی از آمادگی و اقتدار قرار دارند که قادرند با هرگونه حمله از جانب روسیه مقابله کنند.

روز گذشته نیز الکساندر گروشکو ، معاون وزیر امور خارجه روسیه گفته بود که سیاستمداران مسئول در کشورهای غربی باید دیر یا زود رهبری اوکراین را وادار کنند تا به توافقات مینسک پایبند باشد.

بر اساس این گزارش، گروشکو که این سخنان را در جمع خبرنگاران مطرح می کرد، گفت: ما مخالف ایفای نقش ایالات متحده نیستیم، اما این نقش، به نظر ما، اول از همه باید شامل وادار کردن کی یف به رعایت کامل توافقات مینسک باشد که هیچ جایگزینی برای آن وجود ندارد.

لازم به ذکر است، سفارت مسکو در وانشگتن نیز با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: کاری که واشنگتن باید انجام بدهد این است که دولت زلنسکی (رییس جمهور اوکراین) را ملزم به پایبندی به توافق مینسککند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظامیان اوکراین آماده مقابله با جنگ و تهدیدات خارجی هستند

نظامیان اوکراین آماده مقابله با جنگ و تهدیدات خارجی هستند