مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 22:052021-12-06دانش

دانشجو از «ایسنا» بگو!


در آستانه «23 سالگی تاسیس ایسنا» و «روز دانشجو»، میکروفون را رو به مخرج مشترکی می گیریم به نام «دانشجویان» تا به قولی خودمانی هرچه دل تنگشان می خواهد بگویند و با نگاهی از جنس دانشجویی و فارغ از تعارف های معمول، - در آستانه 23 سالگی تاسیس ایسنا و روز دانشجو ، میکروفون را رو به مخرج مشترکی می گیریم به نام دانشجویان تا به قولی خودمانی هرچه دل تنگشان می خواهد بگویند و با نگاهی از جنس دانشجویی و فارغ از تعارف های معمول، نقدمان کنند.

در این مسیر حرف ها و نقدها را به گوش جان می شنویم و با کمترین حذفیات منتشر می کنیم؛ چراکه بر این باوریم ایسنا بیش از همه به مدد پشتگرمی و همراهی همین دانشجویان است که می تواند همچنان از اعتبار گذشته خود پاسداری و آینده ای درخشان تر از گذشته را در فضای رسانه کشور ترسیم کند.

خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) حدود 22 سال قبل در چنین روزی هایی با جمعی از دانشجویان باانگیزه و علاقه مند به حوزه خبر و اطلاع رسانی پایه گذاری شد.

در این سال ها خانواده ایسنا متحد، هم نوا و یکصدا به اعتلای این خبرگزاری اندیشیده و راه خود را با تمام سختی ها و موانع پشت سر گذاشته و همچنان تلاش خواهد کرد چون گذشته پرافتخارش، باز هم در بین مخاطبان خود به عنوان یک خبرگزاری صادق، توانمند و حرفه ای که به نهاد انقلابی جهاد دانشگاهی وابسته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجو از «ایسنا» بگو!

دانشجو از «ایسنا» بگو!