مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 20:352021-12-06سياسي

پیشنهاد نامگذاری اتوبان زنجان - تبریز به نام سردار دل ها


نماینده ولی فقیه در استان زنجان به پیشنهاد نامگذاری اتوبان زنجان - تبریز به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: چنین پیشنهادی و تصویب و عملیاتی شدن آن، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، جلسه هماهنگی برنامه های 9 دی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان و جمعی از مسؤولان استان برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان در این جلسه بر لزوم برگزاری هر چه باشکوه حماسه 9 دی در استان تاکید کرد و اظهار داشت: در این روز مردم دشمنان خود را به خوب شناختند.

آیت الله شیخ علی خاتمی با بیان اینکه در تبیین مکتب حاج قاسم، باید توجه کنیم که این ما هستیم که به این مکتب، نیاز داریم، گفت: حاج قاسم در سطح ملی و بین المللی مورد اقبال است.

  نامگذاری اتوبان زنجان - تبریز به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی وی به پیشنهاد نامگذاری اتوبان زنجان - تبریز به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: چنین پیشنهادی و تصویب و عملیاتی شدن آن، موجب خرسندی عمومی می شود.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه بعد از بحث 9 دی، بصیرت بوده که به معنای روشنگری است، اضافه کرد: در نگاه عمیق باید علت ها را شناسایی کنیم و باید مکتب حاج قاسم برای نسل جوان و خوبی تبیین و معرفی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد نامگذاری اتوبان زنجان - تبریز به نام سردار دل ها

پیشنهاد نامگذاری اتوبان زنجان - تبریز به نام سردار دل ها