مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 20:352021-12-06سياسي

22 سال ماندگاری، پویایی و همراهی مردم در خبرگزاری ایسنا


خبرگزاری دانشجویان ایران با برنامه ریزی و ایجاد بستری مناسب برای حضور موثر دانشگاهیان در توسعه فضای رسانه ای کشور و ارتقای آگاهی های علمی، - فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و صنفی با نگاهی دانشگاهی و دانشجویی، حلقه واسطی بین مسئولان، نخبگان و مردم بوده و خبرنگاران این رسانه نیز قدم های مهمی در راستای تنویر افکار عمومی و مطالبه گری از مسئولان برمی دارند.

16 آذر ماه سال 1378 خبرگزاری ایسنا همزمان با روز دانشجو تاسیس و طی این سال ها در کنار مردم و همراه با آنها فارغ از همه جریان های سیاسی بازگو کننده مشکلات، سختی ها و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است و تلاش کرده با عدم جانبداری و رعایت صداقت همواره در راستای خبررسانی مفید و کلام مقام معظم رهبری که اخبار خوب، مفید و امیدبخش منتشر کنید فعالیتی موثر داشته باشد.

این سال ها در سختی و مشکلات اقتصادی مطالبه گری بسیاری از مشکلات داشته و سعی کرده ایم در بیان دستاوردهای نظام از همه امکانات استفاده کنیم.

با همه گیری بیماری منحوس کرونا نقش رسانه ها در راستای آگاهی بخشی به مردم و جهت پیشگیری از بیماری، پیشگیری از شایعات و ایجاد آرامش در جامعه بسیار مهم بود و خبرگزاری ایسنا توانست نقشی مهمی در این زمینه ایفا نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

22 سال ماندگاری، پویایی و همراهی مردم در خبرگزاری ایسنا

22 سال ماندگاری، پویایی و همراهی مردم در خبرگزاری ایسنا