مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 20:052021-12-06اقتصادي

برنامه دولت برای حمایت از سهام داران خرد


رییس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: امیدواریم تا در چند روز آینده شاهد اخبار مثبتی در بازار سرمایه باشیم، زیرا دولت تصمیمات مناسبی را در حوزه بازار سرمایه به منظور حمایت از سهامداران گرفته است .

- ، مجید عشقی در مورد برنامه سازمان بورس در راستای تعادل بخشی به بازار سرمایه، عنوان کرد: در حال حاضر مهم ترین برنامه و ماموریت سازمان بورس به منظور تعادل بخشی به بازار سرمایه آن است که ابهامات مطرح شده در مورد احکام بودجه از جمله نرخ خوراک پالایشگاه ها ، مالیات شرکت های سهامی و سایر موارد را با استفاده از نظرات و پیشنهادات فعالان و متخصصان این حوزه رفع کند.

عشقی افزود: به طور حتم سازمان بورس تمام تلاش خود را راستای حمایت از سهامداران و احقاق حقوق آن ها خواهد کرد، به گونه ای که مانع از اتخاذ و اجرای تصمیماتی خواهد شد که به راحتی می تواند به ضرر شرکت های سهامی تمام شود و به آن ها لطمه وارد کند.

رییس سازمان بورس ادامه داد: علاوه بر سازمان بورس، در دولت سیزدهم نیز عزم و اراده جدی در راستای حمایت از تولید و سود آوری شرکت های سهامی نیز وجود دارد، زیرا دولت هم می داند که رونق بازار سرمایه دو اثر جدی را به دنبال خواهد داشت؛ نخست می تواند بخش عمده ای از دارایی های دولت را محافظت کند و ثانیا سبب افزایش سرمایه سهامداران حاضر در این بازار می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه دولت برای حمایت از سهام داران خرد

برنامه دولت برای حمایت از سهام داران خرد