مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 19:052021-12-06دانش

تهران نیازمند هویت علم و فناوری است/ راهی میانبر برای رسیدن به اهداف


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا زاکانی شهردار تهران در آیین بزرگداشت روز دانشجو و قدردانی از رتبه های برتر کنکور سراسری اظهارداشت: - علیرضا زاکانی با اشاره به اینکه در شهرداری به دنبال این هستیم که هویت علم و فناوری را با در دست قرار دادن متن جامعه و مردم و نخبگان خلق کنیم، گفت: تهران نیازمند هویت هایی مانند علم و فناوری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا زاکانی شهردار تهران در آیین بزرگداشت روز دانشجو و قدردانی از رتبه های برتر کنکور سراسری اظهارداشت: نیازمند خلق هویت علمی و فناوری برای تهران هستیم وی با اشاره به اینکه فناوری و دانش می تواند ما را از میانبر ها به اهداف برساند، گفت: تهران نیازمند هویت های متعالی و متفاوت است؛ یکی از این هویت ها، هویت علم و فناوری است.

شهردار تهران خاطرنشان کرد:ما در شهرداری به دنبال این هستیم که هویت علم و فناوری با در دست قرار دادن متن جامعه و مردم و نخبگان خلق کنیم.

زاکانی گفت: امروز علم و عالم نقش اساسی در نقاط مختلف جهان دارد که آن نقاط برای خود مسئولیت بزرگی را در عرصه جهانی پذیرفتند.

وی یادآور شد:جوهره جنبش دانشجویی بعد از انقلاب در نماد 13 آبان 59 و با حاکمیت بودن و بر نظام سلطه خروش بر آوردن جوهره دیگری است که استمرار جوهره و حرکت قبل از انقلاب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهران نیازمند هویت علم و فناوری است/ راهی میانبر برای رسیدن به اهداف

تهران نیازمند هویت علم و فناوری است/ راهی میانبر برای رسیدن به اهداف