مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 18:502021-12-06اقتصادي

کسب وکارهای خرد در کمترین زمان امکان دریافت اینماد بی ستاره دارند


معاون فناوری های نوین بانک مرکزی گفت: کسب وکارهای خرد می توانند به طور کاملا سیستمی و برخط و تنها با ارایه اطلاعات هویتی و دامنه خود نسبت به اخذ اینماد بی ستاره اقدام کنند.

- به نقل از بانک مرکزی، مهران محرمیان با بیان اینکه کسب وکارهای خرد می توانند به طور کاملا سیستمی و برخط و تنها با ارایه اطلاعات هویتی و دامنه خود نسبت به اخذ اینماد بی ستاره اقدام کنند، تاکید کرد: اخذ این نوع اینماد در کمترین زمان و با حداقل اطلاعات امکان پذیر است.

وی با اشاره به الزام قانونی اخذ اینماد تصریح کرد: موضوع الزام اخذ اینماد برای پذیرندگان شرکت های پرداخت یار به استناد ماده 103 آیین نامه اجرایی ماده 14 الحاقی قانون مبارزه با پولشویی اجرایی شده است.

این آیین نامه مصوب آبان ماه سال 1398 هیات دولت بوده و طی بیش از دو سال گذشته تلاش شده به طور تدریجی اجرای تکالیف به گونه ای که اختلالی در کسب و کارها ایجاد نشود، پیگیری شود.

معاون فناوری های نوین بانک مرکزی افزود: الزام اخذ اینماد برای فروشگاه های مجازی که درگاه پرداخت خود را از شرکت های psp دریافت کرده اند از زمستان سال 98 اجرایی شده و پذیرندگان جدید فعال در فضای مجازی علاوه بر اخذ شماره پیگیری مالیاتی ملزم به دریافت اینماد از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی بوده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب وکارهای خرد در کمترین زمان امکان دریافت اینماد بی ستاره دارند

کسب وکارهای خرد در کمترین زمان امکان دریافت اینماد بی ستاره دارند