مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 18:452021-12-06سياسي

رخداد رسانه ای «سردار تا سردار» در گیلان برگزار می شود


دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان گفت: رخداد رسانه ای «سردار تا سردار» با هدف پیوند بین هویت «سردار جنگل» و «سردار سلیمانی» به عنوان دو قهرمان ملی برگزار می شود.

- رشت- دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان گفت: رخداد رسانه ای سردار تا سردار با هدف پیوند بین هویت سردار جنگل و سردار سلیمانی به عنوان دو قهرمان ملی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام مجتبی پوریوسفی شامگاه دوشنبه در مراسم رونمایی از پوستر و اعلام فراخوان رخداد رسانه ای سردار تا سردار در سالن جلسات شهرداری رشت با تاکید بر ضرورت معرفی شخصیت میرزا کوچک جنگلی به جامعه، گفت: متأسفانه هنوز حرکت خاصی برای الگوسازی و نمادسازی از قهرمانان ملی انجام نشده است.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان با اشاره به اینکه مبنای کار در معرفی شخصیت ها و قهرمانان فرهنگی است، افزود: هنوز شناخت دقیقی از عظمت حرکت میرزا به دست نیامده است.

وی با تاکید بر اینکه می توان با کمک شخصیت میرزا کوچک جنگلی، گسست جریانی ایجاد شده در جامعه را ترمیم کرد، بیان کرد: الگو گرفتن از قهرمانانی همچون میرزا هویت و فرهنگ جامعه را ارتقا می دهد.

حجت الاسلام پوریوسفی تصریح کرد: پیوند بین هویت سردار جنگل و سردار سلیمانی به عنوان دو قهرمان ملی، از حیث مسائل فرهنگی اهمیت دارد و باید بیش از ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رخداد رسانه ای «سردار تا سردار» در گیلان برگزار می شود

رخداد رسانه ای «سردار تا سردار» در گیلان برگزار می شود