مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 18:452021-12-06سياسي

تجلیل از مرحوم عابد، تجلیل از شعر متعهد و صدای رسای توحید است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله جعفر سبحانی از مراجع عالیقدر تشیع، پیامی را همزمان با آیین گرامیداشت پانزدهمین سالگرد ارتحال شاعر جواهر کلام اهل بیت عصمت و طهارت (ع) استاد محمد عابد صادر کرد.

- آیت الله سبحانی از مراجع تقلید شیعیان گفت: تجلیل از مرحوم عابد، تجلیل از شعر متعهد و صدای رسای توحید، ولایت و معنویت است به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله جعفر سبحانی از مراجع عالیقدر تشیع، پیامی را همزمان با آیین گرامیداشت پانزدهمین سالگرد ارتحال شاعر جواهر کلام اهل بیت عصمت و طهارت (ع) استاد محمد عابد صادر کرد.

در متن این پیام که توسط حجه الاسلام بلاغی نماینده آیت الله سبحانی قرائت شد، آمده است: هنر متعالی فصل مشترک فطرت های پاک و آزاده ای است که در زادبوم شرافت و حریت زیسته اند و مظاهر ذات و صفات الهی در هستی را به چشم حیرت نگریسته اند.

در این میان شعر ولایی همان نردبان پایه ای است که حضیض خاک را به فراز افلاک معرفت آل الله می رساند؛ شعری که از چشمه سار وحیانی و جویبار معرفت ربانی، زلال حکمت نوشیده و از سینای سینه ی دلدادگان کمال و معنویت جوشیده باشد، به سان ماء معینی است که بهشت انسانیت را طراوتی تازه می بخشد و این همان حقیقت کلام درربار حـضرت امام جعفر بن محمدالصادق-علیه السلام- است که فرمود: من انش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از مرحوم عابد، تجلیل از شعر متعهد و صدای رسای توحید است

تجلیل از مرحوم عابد، تجلیل از شعر متعهد و صدای رسای توحید است