مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 18:252021-12-06سياسي

درخواست نماینده دانشجویان جهادی از اژه ای برای رفع موانع پیش روی جهادگران


نماینده دانشجویان جهادی در دیدار با رییس دستگاه قضا با بیان اینکه گروه های جهادی «کارآفرینی در مناطق محروم» را وظیفه خود می دانند، به موانع و مشکلات پیش روی جهادگران در این عرصه اشاره کرد و خواستار مانع زدایی قوه قضاییه در این زمینه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، رضا نادمی نماینده گروه های جهادی دانشجویی در نشست دانشجویان با حجت الاسلام اژه ای رییس دستگاه قضا که به مناسبت روز دانشجو برگزار شد، ضمن قدردانی از رویکرد رسانه ای قوه قضاییه و توجه دستگاه قضا به افکار عمومی در دوره اخیر عنوان کرد: شاهد آن هستیم که اقدامات رسانه ای قوه قضاییه از عمق خوبی برخوردار شده و امیدواریم این رویکرد همچنان تداوم داشته باشد.

وی با بیان اینکه گروه های جهادی کارآفرینی در مناطق محروم را وظیفه خود می دانند، به موانع و مشکلات پیش روی جهادگران در این عرصه اشاره کرد و خواستار مانع زدایی قوه قضاییه در این زمینه شد.

نادمی با اشاره به وضعیت مالی نامناسب و عدم آگاهی های حقوقی مردم مناطق محروم و کم برخوردار کشور، خواستار آن شد که قوه قضاییه سازوکاری را تعبیه کند که در نتیجه اجرای آن، نداشتن پول و کمبود آگاهی حقوقی و قضایی، موجب تضییع حقوق مردم این مناطق نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست نماینده دانشجویان جهادی از اژه ای برای رفع موانع پیش روی جهادگران

درخواست نماینده دانشجویان جهادی از اژه ای برای رفع موانع پیش روی جهادگران