مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 18:152021-12-06سياسي

دانشجویان به معاون اول رییس جمهور چه گفتند؟


در آستانه 16 آذر و روز دانشجو، محمد مخبر در نشستی پای صحبت دانشجویان مقاطع عالی دانشگاه ها نشست.

- معاون اول رییس جمهور صبح امروز چهارشنبه به مناسبت روز دانشجو دیداری با دانشجویان داشت تا همزمان با روزهایی که دولت درگیر تدوین لایحه بودجه 1400 است از نظر کارشناسی دانشجویان در موضوعات اقتصادی و زیربنایی کشور استفاده کند.

 مخبر در ابتدای سخنان خود بر این موضوع تاکید کرد که در آینده با حضور در دانشکده های تخصصی دانشگاه های مختلف و برگزاری جلسات از نظرات دانشگاهیان، اساتید و دانشجویان برای پیشبرد امور دولت کمک خواهد گرفت.

  وی در ابتدای این جلسه به تشریح اوضاع کشور و شرایط روی کار آمدن دولت سیزدهم و مسائلی که در صد روز گذشته درگیر آن بودند پرداخت و در ادامه به برخی از دستاوردهای دولت اشاره کرد.

در این جلسه که در فضای صمیمی و آزاد برگزار شد، نمایندگانی از دانشجویان کاملا شفاف و بدون پرده به طرح نگرانی ها، دغدغه ها و انتقادات خود در زمینه های مختلف پرداختند و در نهایت و جمع بندی سخنان خود پیشنهادات سازنده ای برای کمک به دولت ارائه کردند که معاون اول رییس جمهور با استقبال از این پیشنهادات، نکته سنجی و دغدغه مندی دانشجویان را ستایش کرد  و دستور داد تا دفتر معاون اول رییس جمهور جلسات تخصصی تر با دانشجویان در زمینه های مختلف ترت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان به معاون اول رییس جمهور چه گفتند؟

دانشجویان به معاون اول رییس جمهور چه گفتند؟