مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 17:452021-12-06بين الملل

پلیس رژیم صهیونیستی اسرای زندان جلبوع را در داخل دادگاه مورد ضرب و شتم قرار داد


پلیس رژیم صهیونیستی اسرای فلسطینی را که از زندان جلبوع فرار کرده بودند، در جریان جلسه محاکمه آنها در دادگاه شهر الناصره مورد ضرب و شتم قرار داد.

- پلیس رژیم صهیونیستی اسرای فلسطینی را که از زندان جلبوع فرار کرده بودند، در جریان جلسه محاکمه آنها در دادگاه شهر الناصره مورد ضرب و شتم قرار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، منذر ابواحمد وکیل مدافع انجمن اسرای فلسطین گفت: عناصر امنیتی واحد بازجویی ناحشون، اسیر محمد العارضه را در جریان محاکمه اش به شدت مورد ضرب و شتم قرار دادند .

کلیپ های ویدیویی لحظه حمله پلیس رژیم صهیونیستی به اسرای زندان جلوع را نشان می دهد.

در این کلیپ ها نشان داده می شود که اسیر محمد العارضه برای مادرش پیامی می فرستد و ایهم کممجی دیگر اسیر فلسطینی در حال خواندن شعری در داخل زندان های رژیم صهیونیستی است.

منابع محلی فلسطین می گویند که پلیس اسراییلی پس از حمله به اسرا، خبرنگاران را از دادگاه ناصره اخراج و از مستندسازی ادامه جلسه دادگاه جلوگیری کرد.

دادگاه اسراییل در ناصره امروز محاکمه شش زندانی را که از زندان جلبوع از طریق تونلی حفر شده در داخل زندان فرار کرده بودند، از سر گرفت.

پلیس اسراییل پیش از جلسه دادگاه هشت فلسطینی بازداشت شده از جمله زندانی هایی که پیشتر از زندان گیلبوا در این کشور فرار کرده بودند، را به همراه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس رژیم صهیونیستی اسرای زندان جلبوع را در داخل دادگاه مورد ضرب و شتم قرار داد

پلیس رژیم صهیونیستی اسرای زندان جلبوع را در داخل دادگاه مورد ضرب و شتم قرار داد