مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 17:302021-12-06سياسي

صاحبعلی اصغری به عنوان فرماندار شهرستان بیله سوار معرفی شد


در مراسمی با حضور مسئولان استانی، با تقدیر از تلاش های حسن قبادی فرماندار پیشین شهرستان بیله سوار، صاحبعلی اصغری به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در آیینی که در فرمانداری بیله سوار برگزار شد، فرماندار سابق این شهرستان با اشاره به اقدامات 4 سال گذشته فرمانداری بیله سوار اظهار کرد: امروز خوشحالیم که همکاران ما از مجموعه داخلی سکاندار مجموعه فرمانداری بیله سوار می شود.

حسن قبادی تصریح کرد: تمام ظرفیت بیله سوار بسیج خواهد شد تا مباحث، مشکلات و معضلات شهرستان را رفع کرده و در بهترین وجه ممکن به توسعه این شهرستان همت خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه از بهمن ماه سال 96 در خدمت مردم شریف و نجیب بیله سوار هستیم، گفت: با خدای خود عهد کردم هیچ زمان نان و نمک و سفره مردم نجیب این شهرستان را فراموش نمی کنم و هر جا باشم دلم برای این شهر می تپد.

فرماندار سابق بیله سوار گفت: در حالی در سال 96 امورات شهرستان را تحویل گرفتیم که بسیاری از مطالبات به حق مردم بر زمین مانده بود و بحث پایانه مرزی و گمرک به عنوان تنها گمرک استان اردبیل که گذر مرزی رسمی است به عنوان تجارت بین الملل مغفول مانده و سال ها این وضعیت حاکم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صاحبعلی اصغری به عنوان فرماندار شهرستان بیله سوار معرفی شد

صاحبعلی اصغری به عنوان فرماندار شهرستان بیله سوار معرفی شد