مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 17:302021-12-06بين الملل

آمادگی ایران برای میزبانی نشست سران روند آستانه در تهران در سال آینده میلادی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در دیدار امروز (دوشنبه) حسین امیرعبداللهیان و فیصل المقداد وزیر امور خارجه سوریه موضوعات مختلف دوجانبه، - وزیر امور خارجه در دیدار همتای سوری آمادگی جمهوری اسلامی ایران را برای میزبانی نشست سران روند آستانه در تهران در سال آینده میلادی اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در دیدار امروز (دوشنبه) حسین امیرعبداللهیان و فیصل المقداد وزیر امور خارجه سوریه موضوعات مختلف دوجانبه، منطقه ای و بین المللی مورد گفتگو و تبادل نظر قرار گرفت.

امیرعبداللهیان ضمن تاکید بر روابط راهبردی دو کشور بر ضرورت تمرکز ویژه بر ارتقای روابط اقتصادی و تجاری یاد کرده و اظهار داشت، تبادل هیأت های مختلف در سطوح عالی طی چند ماه گذشته، افتتاح اولین مرکز تجاری جمهوری اسلامی ایران در دمشق و برگزاری نمایشگاه بازرگانی ایران در سوریه در هفته گذشته که همراه با سفر وزیر صمت انجام شد از عزم و اراده جمهوری اسلامی ایران برای گسترش همه جانبه روابط فیمابین حکایت دارد.

وزیر امور خارجه با محکوم کردن تجاوزات رژیم صهیونیستی به سوریه، حضور نظامی نیرو های بیگانه بدون هماهنگی و اجازه دولت سوریه را عامل ناامنی در منطقه و خصوصا در سوریه خواند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی ایران برای میزبانی نشست سران روند آستانه در تهران در سال آینده میلادی

آمادگی ایران برای میزبانی نشست سران روند آستانه در تهران در سال آینده میلادی