مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 16:502021-12-06سياسي

پژوهشی ارزشمند است که از بار مشکلات جامعه بکاهد


با توجه به مشکلات جامعه ما، هر قدر پژوهشگران به سمت مطالعات کاربردی گرایش داشته باشند، ارزشمندتر است - ایسنا/ایلام رییس دانشگاه ایلام گفت: با توجه به مشکلات جامعه ما، هر قدر پژوهشگران به سمت مطالعات کاربردی گرایش داشته باشند، ارزشمندتر است طاهر علی محمدی در مراسم تجلیل از پژوهشگران و فناوران برگزیده دانشگاه ایلام اظهار کرد: آیین نامه پژوهشی دانشگاه باید بازنگری شود و باید به سمت به سوی پژوهش های بنیادی حرکت کنیم و سال آینده از پژوهشگر و فناوران حوزه کاربردی تجلیل می شود چرا که هر پژوهشگر حوزه تحقیقات کاربردی توانسته مشکلات جامعه امروز را برطرف کند و برای هر مسأله راهکار ارائه دهد.

رییس دانشگاه ایلام با بیان اینکه با توجه به مشکلات موجود جامعه ما، هر قدر پژوهشگران به سمت مطالعات کاربردی گرایش داشته باشند، ارزشمندتر است، تصریح کرد: امسال 7 میلیارد ریال برای پژوهش در استان در نظر گرفته شده که این مبلغ ناچیز و جوابگو نیاز استان نیست.

علی محمدی تاکید کرد: رویکرد جدید وزارت علوم تاکید بر پژوهش کاربردی است اما این رویکرد به این معنا نیست که از پژوهش های بنیادی غافل شویم.

علی محمدی سه مزیت مهم پژوهش را ماندگاری و تثبیت علم پژوهشگر، تصحیح نظرات، دیدگاه ها و تضارب آرا و عقاید و منوط بودن توسعه جامعه به پژوهش عنوان کرد و گفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژوهشی ارزشمند است که از بار مشکلات جامعه بکاهد

پژوهشی ارزشمند است که از بار مشکلات جامعه بکاهد