مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 16:302021-12-06اقتصادي

اعتصاب سراسری 3 روزه کادر درمان ترکیه در بحبوحه بحران ارزی


انجمن صنفی کارگران بهداشت و مددکاری اجتماعی (SES) که نزدیک به 20 هزار عضو دارد، اعلام کرد کار را برای اعتراض به ساعات طولانی کار، پرداخت های پایین، - انجمن صنفی کارگران بهداشت و مددکاری اجتماعی (SES) که نزدیک به 20 هزار عضو دارد، اعلام کرد کار را برای اعتراض به ساعات طولانی کار، پرداخت های پایین، کمبود نیرو و شرایط کاری طاقت فرسا در تمام دوره شیوع کرونا، امروز فعالیت های خود را متوقف می کنند.

دو اتحادیه بخش سلامت ترکیه با بیش از 250 هزار عضو امروز و دو روز آینده در اعتراض به ساعات طولانی کار، پرداخت های پایین، کمبود نیرو و شرایط کاری طاقت فرسا در تمام دوره شیوع کرونا اعتصاب می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس به نقل از رویترز، دو اتحادیه در ترکیه که نماینده بیش از 250 هزار کارگر در این کشور هستند، اعلام کردند در این هفته برای اعتراض به قوانین مربوط به حقوق و مستمری بخش سلامت و مراقبت های بهداشتی اعتصاب هایی برگزار خواهند کرد.

ترکیه این روزها با بی ثباتی اقتصادی فزاینده ای مواجه است که جرقه آن را فروش تاریخی لیر زده است.

انجمن صنفی کارگران بهداشت و مددکاری اجتماعی (SES) که نزدیک به 20 هزار عضو دارد، اعلام کرد کار را برای اعتراض به ساعات طولانی کار، پرداخت های پایین، کمبود نیرو و شرایط کاری طاقت فرسا در تمام دوره شیوع کرونا، امروز فعالیت های خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتصاب سراسری 3 روزه کادر درمان ترکیه در بحبوحه بحران ارزی

اعتصاب سراسری 3 روزه کادر درمان ترکیه در بحبوحه بحران ارزی