مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 16:102021-12-06اقتصادي

انتقاد از شهرداری اهواز در خصوص کاشت نخل های آماده در بلوارها


رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با انتقاد از عملکرد شهرداری اهواز در خصوص کاشت نخل های آماده در بلوارهای اهواز گفت: متاسفانه شهرداری اهواز باغ های آماده را از کشاورزان خریداری کرد و در بلوارها گذاشت.

- ایسنا/خوزستان رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با انتقاد از عملکرد شهرداری اهواز در خصوص کاشت نخل های آماده در بلوارهای اهواز گفت: متاسفانه شهرداری اهواز باغ های آماده را از کشاورزان خریداری کرد و در بلوارها گذاشت.

خدا رحم امیری زاده در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی خوزستان که امروز، 15 آذرماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: تقریبا حدود 70 هزار هکتار سطح باغات استان خوزستان است که از این میزان 41 هزار هکتار نخیلات است و بیشترین سطح باغات خوزستات متعلق به نخیلات است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: براساس برنامه ریزی های انجام شده، یک طرح جامع برای توسعه نخیلات استان آماده و آن را به وزارت جهاد کشاورزی ارسال کرده ایم تا سطح نخیلات استان را در پایان سال 1404 به حدود 65هزار هکتار برسانیم.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با بیان اینکه با اقداماتی از جمله جایگزینی، اصلاح و احیا به دنبال توسعه نخیلات استان هستیم، گفت: به دنبال جذب اعتبار خوبی از وزارت جهاد کشاورزی برای توسعه نخیلات استان هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از شهرداری اهواز در خصوص کاشت نخل های آماده در بلوارها

انتقاد از شهرداری اهواز در خصوص کاشت نخل های آماده در بلوارها