مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 16:052021-12-06بين الملل

امیرعبداللهیان اعلام کرد: آمادگی ایران برای میزبانی نشست سران آستانه


در دیدار امروز حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه کشورمان و فیصل مقداد وزیر امور خارجه سوریه موضوعات مختلف دوجانبه، منطقه ای و بین المللی مورد گفت وگو و تبادل نظر قرار گرفت.

- امیرعبداللهیان اعلام کرد: آمادگی ایران برای میزبانی نشست سران آستانه در دیدار امروز حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه کشورمان و فیصل مقداد وزیر امور خارجه سوریه موضوعات مختلف دوجانبه، منطقه ای و بین المللی مورد گفت وگو و تبادل نظر قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیر عبداللهیان ضمن تاکید بر روابط راهبردی دو کشور بر ضرورت تمرکز ویژه بر ارتقاء روابط اقتصادی و تجاری یاد کرده و اظهار داشت، تبادل هیات های مختلف در سطوح عالی طی چند ماه گذشته، افتتاح اولین مرکز تجاری جمهوری اسلامی ایران در خارج در دمشق و برگزاری نمایشگاه بازرگانی ایران در سوریه در هفته گذشته که همراه با سفر وزیر صمت انجام شد از عزم و اراده جمهوری اسلامی ایران برای گسترش همه جانبه روابط فی مابین حکایت دارد.

وزیر امورخارجه با محکوم کردن تجاوزات رژیم صهیونیستی به سوریه، حضور نظامی نیروهای بیگانه بدون هماهنگی و اجازه دولت سوریه را عامل ناامنی در منطقه و خصوصا در سوریه دانست.

امیر عبداللهیان با اشاره به ساز و کار آستانه به عنوان تنها ساختار کارآمد فعلی برای حل و فصل سیاسی موضوعات تحمیل شده به س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیرعبداللهیان اعلام کرد: آمادگی ایران برای میزبانی نشست سران آستانه

امیرعبداللهیان اعلام کرد: آمادگی ایران برای میزبانی نشست سران آستانه