مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 15:452021-12-06اقتصادي

تسریع در بازسازی مناطق زلزله زده سی سخت/85 درصد سی سخت بازسازی شده است


بازرس کل استان کهگیلویه و بویراحمد خواستار سرعت بخشیدن به روند بازسازی این مناطق و تسریع در پرداخت تسهیلات توسط بانک های عامل شد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج دکتر محمد مهدی صالحی در بازدید از مناطق زلزله زده شهر سی سخت با هدف بررسی نحوه ارائه خدمت و حمایت دستگاه های متولی ا ز نزدیک در جریان ارائه خدمات به آنها قرار گرفت.

وی ضمن ارزیابی و بررسی دقیق مسائل و مشکلات ، با حضور در منازل زلزله زدگان با مردم دقایقی به گفتگو پرداخت و پای درد ودل و دغدغه آنها نشست .

بازرس کل استان در ادامه این بازدید در نشستی با مدیرکل بنیاد مسکن استان ، خواستار سرعت بخشیدن به روند بازسازی با توجه به شرایط آب و هوایی و فصل سرما در این منطقه شد.

دکتر صالحی با بیان اینکه نقاط مثبت و عملکرد مطلوبی در این بازدید مشاهد شده اظهار داشت: خدمت به مردم نیاز به همت و تلاش شبانه روزی دارد که این مهم باید در اولویت کار مسئولین امر قرار بگیرد.

وی در پایان تاکید کرد: ایرادات مشاهده شده در نحوه توزیع سیمان،تشکیل پرونده های تسهیلات و یا پرداخت تسهیلات باید سریعتر تعیین تکلیف شوند تا مردم عزیز از زندگی چادر نشینی و کانکس نشینی در این فصل سرما رهایی پیداکنند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسریع در بازسازی مناطق زلزله زده سی سخت/85 درصد سی سخت بازسازی شده است

تسریع در بازسازی مناطق زلزله زده سی سخت/85 درصد سی سخت بازسازی شده است