مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 15:452021-12-06سياسي

آیت الله جوادی آملی: خروجی آموزش و پرورش کارآمد باشد


خروجی آموزش و پرورش باید کارآمد باشد و با هماهنگی دولت نیروی کار کشور را تربیت کند نباید شهری و استانی کمبود نیرو در تخصص های مختلف داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، آیت الله جوادی آملی ظهر امروز در دیدار یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: دانش آموزان مانند یک ظرف خالی هستند که هر چه در آن ریخته شود به همان قالب شکل می گیرد.

معظم له ادامه داد: باید محتوایی که در داخل ظرف ریخته می شود متناسب با ظرفیت و توانایی دانش آموزان و با بهره گیری از مباحث دینی باشد.

آیت الله جوادی آملی دانش آموزان را به عنوان معادن غنی طلای کشور دانست و گفت: آموزش و پرورش باید چگونگی استخراج این معادن را به دانش آموزان بیاموزد.

وی حرفه آموزی را از ضرورت های نظام آموزشی کشور دانست و افزود: باید دروس آموزش و پرورش طوری باشد که پس از فارغ التحصیلی دانش آموزان بتوانند خود را اداره کنند و در کار و شغلی متناسب با آموخته های خود به کار گرفته شوند.

معظم له ادامه داد: خروجی آموزش و پرورش باید کارآمد باشد و با هماهنگی دولت نیروی کار کشور را تربیت کند نباید شهری و استانی کمبود نیرو در تخصص های مختلف داشته باشد.

آیت الله جوادی آملی در ادامه بد اخلاقی و خشونت را زیبنده نظام آموزش و پرورش کشور ندانست و خاطرنشان کرد: باید در تعامل بین دانش آموزان و معلم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله جوادی آملی: خروجی آموزش و پرورش کارآمد باشد

آیت الله جوادی آملی: خروجی آموزش و پرورش کارآمد باشد