مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 15:252021-12-06اقتصادي

دولت صدای کسب و کارهای کوچک و متوسط را می شنود؟


مهدی بستانچی، کارآفرین و رییس دبیرخانه صنعتگران تهران در دنیای اقتصاد نوشت: نقش صنایع کوچک و متوسط در ایجاد اشتغال مولد و پایدار، رونق تولید و خودکفایی اقتصادی بی بدیل است.

صنایع کوچک و متوسط از طریق چهار کانال کارآفرینی، نوآوری و تغییر فناوری، پویایی صنعت و در نهایت ایجاد فرصت های شغلی و افزایش درآمد بر اقتصاد کشور تاثیرگذارند.

به علاوه شدت یافتن رقابت جهانی، افزایش بی اطمینانی و تقاضای فزاینده برای محصولات متنوع باعث شده است که اقبال به این صنایع بیشتر شود.

دبیرخانه مردمی صنعتگران تهران که مجموعه ای از 15 تشکل، انجمن و اتحادیه های مختلف است نیز با اهتمام برهمین موضوع و با هدف حمایت از صنایع کوچک و متوسط و رساندن صدای آنها به گوش مسوولان مشغول فعالیت است.

ما در دبیرخانه مردمی صنعتگران تهران معتقد هستیم که به واسطه حضور نمایندگانی از صنایع بزرگ در اتاق های بازرگانی، این صنایع از قدرت چانه زنی و لابی متناسبی برخوردار هستند و همواره نظرات و دیدگاه هایشان را به گوش مسوولان رسانده اند، این در حالی است که بر اساس آمارهای منتشر شده بیش از 80درصد از بنگاه های تولیدی کشور را واحدهای کوچک و متوسط تشکیل می دهند و برهمین اساس هم هرگونه برنامه ریزی برای توسعه صنعتی و اقتصادی کشور، اشتغال زایی، توسعه صادرات غیرنفتی و نوآوری، ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت صدای کسب و کارهای کوچک و متوسط را می شنود؟

دولت صدای کسب و کارهای کوچک و متوسط را می شنود؟