مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 15:252021-12-06سياسي

صدور مجوز اعمال مدرک تحصیلی دوم برای کارکنان اداری قوه قضاییه


معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه از موافقت رییس قوه قضاییه مبنی بر اعمال مدرک دوم تحصیلی کارکنان شاغل در مشاغل اداری قوه قضاییه مشروط به پیش بینی رشته و مقطع تحصیلی بالاتر در شرایط احراز شغلی مورد تصدی خبر داد.

- معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه از موافقت رییس قوه قضاییه مبنی بر اعمال مدرک دوم تحصیلی کارکنان شاغل در مشاغل اداری قوه قضاییه مشروط به پیش بینی رشته و مقطع تحصیلی بالاتر در شرایط احراز شغلی مورد تصدی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از قوه قضاییه، محمدباقر الفت در این باره گفت: تصمیم مذکور در راستای تکریم کارکنان خدوم قوه قضاییه و فراهم نمودن زمینه دانش افزایی و ارتقاء علمی و کسب مهارت مورد نیاز در زمینه وظیفه شغلی اتخاذ گردیده است که نتیجه آن ارائه خدمات مطلوب تر به مخاطبان و شهروندان گرامی و تشویق همکاران به آراسته شدن به زیور علم و تجهیز به علوم روز می باشد.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه افزود: تعداد قابل توجهی از همکاران اداری شاغل در دادگستری های سراسر کشور طی سنوات اخیر موفق به ادامه تحصیل در مقاطع و مدارج بالاتر شده بودند لیکن علیرغم بهره گیری عملی دستگاه از سطح تحصیلات آنها امکان اعمال مدرک تحصیلی این دسته از شاغلین و برخورداری آنان از مزایای مربوطه میسر نگردیده ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور مجوز اعمال مدرک تحصیلی دوم برای کارکنان اداری قوه قضاییه

صدور مجوز اعمال مدرک تحصیلی دوم برای کارکنان اداری قوه قضاییه