مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 15:102021-12-06بين الملل

اشتیه: وضعیت مالی فلسطین به دلیل کسورات اسراییلی سخت و دشوار است


نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین روز دوشنبه گفت که رژیم صهیونیستی به کسر بودجه از فلسطین ادامه می دهد که رام الله را در وضعیت مالی دشواری قرار می‎دهد.

- نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین روز دوشنبه گفت که رژیم صهیونیستی به کسر بودجه از فلسطین ادامه می دهد که رام الله را در وضعیت مالی دشواری قرار می‎دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد اشتیه نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین در سخنرانی خود در ابتدای جلسه هیئت دولت تشکیلات در رام الله افزود: ارزش این کسورات در یک ماه گذشته حدود 214 میلیون شکِل (واحد پول اسراییل) بوده که 100 میلیون شکل آن پرداختی است که به خانواده های اسرا و شهدا داده ایم.

اشتیه همچنین به موضوع تشدید تجاوزات اخیر اسراییل اشاره کرد و گفت: تروریسم دولتی سازمان یافته توسط شهرک نشینان همزمان با افزایش شهرک سازی و تشدید حملات نظامیان رژیم اشغالگر در اراضی فلسطین و مقدسات در قدس و الخلیل، پیامدهای جدی دارد.

وی گفت: شهرک نشینان اقدامات تروریستی خود را انجام می دهند و ارتش اسراییل از یک طرف از آنها محافظت می‎کند و از طرف دیگر فلسطینیانی را که به آنها تعرض و حمله می شود، مجازات می کند و این نمی تواند ادامه یابد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتیه: وضعیت مالی فلسطین به دلیل کسورات اسراییلی سخت و دشوار است

اشتیه: وضعیت مالی فلسطین به دلیل کسورات اسراییلی سخت و دشوار است