مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 15:052021-12-06سياسي

شیوه جدید اعزام به اعتاب مقدسه/بررسی واکسن های مورد تأیید عربستان


جلسه شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت با حضور نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت تشکیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو سازمان حج و زیارت مدیرکل دفتربرنامه ریزی، پذیرش و اعزام زائران عتبات عالیات این سازمان از استقبال از شیوه جدید اعزام زائران به اعتاب مقدسه در عراق خبر داد.

در این نشست که امروز به ریاست حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه درامور حج و زیارت تشکیل شد، حمید رضا محمدی افزود: با پررنگ تر شدن نقش دفاتر زیارتی در سفر مشتاقان زیارت عتبات، تعداد زائران نسبت به شروع اعزام ها افزایش یافته و انتظارمی رود با ارائه بسته های متنوع زیارتی و فعال شدن دفاتر در استان های مختلف تعداد کاروان ها بیشتر شود.

وی همچنین از جلسات برگزار شده برای بررسی موضوع لغو روادید سفر به عراق گزارش مشروحی ارائه کرد و حجت الاسلام والمسلمین نواب از معاونت عتبات سازمان حج و زیارت خواست متناسب با محورهای گزارش ارائه شده برنامه ریزی و اقدامات لازم را انجام دهد.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت تصریح کرد: سازمان حج و زیارت در ریل گذاری جدید با دقت و تدبیر عمل کند و تمهیدات لازم را در هدایت دفاتر زیارتی بکار گیرد و زمان تصفیه حساب های ارزی را کوتاه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیوه جدید اعزام به اعتاب مقدسه/بررسی واکسن های مورد تأیید عربستان

شیوه جدید اعزام به اعتاب مقدسه/بررسی واکسن های مورد تأیید عربستان