مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 15:002021-12-06سياسي

سرانه آموزشی در شهرستان های تهران نسبت به میانگین کشوری پایین تر است


مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران گفت: سرانه آموزشی در شهرستان های تهران نسبت به میانگین کشوری پایین تر است و جزو استان های محروم در این زمینه هستیم.

- ، سید مجتبی هاشمی روز سه شنبه و در شورای معاونین آموزش و پرورش پردیس طی سخنانی گفت: در حال حاضر شاهد بازگشایی تدریجی و آرام و بهره گیری از آموزش حضوری در سطح مدارس استان تهران هستیم، که با برنامه ریزی آموزش و پرورش از ماه های گذشته محقق شد.

وی افزود: تلاش ما بر این مبنا است، که تمام مدارس را با رعایت شرایط و پروتکل های بهداشتی به صورت حضوری داشته باشیم.

هاشمی گفت: برای بازگشایی مدارس در شهریور ماه 14 سیاست اجرایی ابلاغ کردیم، یکی از این سیاست ها بحث مشارکت پذیری و مشارکت جویی بوده و تاکید ما به رؤسای آموزش و پرورش این است، که بتوانند از ظرفیت های منطقه و شهرستان به نحو شایسته استفاده کنند، یکی از نقاطی که می تواند، در حوزه هماهنگی به ما کمک کند، بحث بهره گیری از شورای آموزش و پرورش شهرستان با مدیریت فرماندار است.

وی افزود: اولویت هایی که در شهرستان وجود دارد، می بایست به شورای آموزش و پرورش ارجاع و در این شورا در خصوص آن تصمیم گیری شود.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران گفت: در حوزه فضاهای آموزشی شهرستان پردیس همکاری خوبی بین آموزش و پرورش، مدیریت عمران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرانه آموزشی در شهرستان های تهران نسبت به میانگین کشوری پایین تر است

سرانه آموزشی در شهرستان های تهران نسبت به میانگین کشوری پایین تر است