مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 14:552021-12-06ورزشي

افراد باید به سمت خود بازگردند!/ ضرورت احیای ورزش محلات تبریز


​​​​​​​رییس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر تبریز گفت: برای احیای ورزش محلات نیز برنامه هایی داریم و یکی از دغدغه های اصلی ما به شمار می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، پرویز هادی امروز در هشتمین جلسه کمیسیون ورزش و جوانان اظهار کرد: تقریبا سه و نیم میلیارد فقط هزینه تعمیر سالن های ورزشی شهرداری تبریز بوده که باید برای بازسازی وبه سازی سالن ها اقدامات اساسی ترتیب داده شود.

وی افزود: موضوع بودجه حوزه ورزشی را به کمسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز ارجاء داده ایم تا در این راستا نیز تصمیماتی گرفته شود.

هادی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه شورای ششم به موضوع ورزش اهمیت ویژه ای می دهد، گفت: برای احیای ورزش محلات نیز برنامه هایی داریم و یکی از دغدغه های اصلی ما به شمار می رود.

رییس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر تبریز یادآور شد: در تلاشیم سازمان ورزشی و فرهنگی تفکیک داده شده تا به موضوع ورزش بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

وی در ادامه اذعان کرد: اگر کاربری ورزشی در سطح شهر داریم این مکان را در کمیسیون معرفی کنید تا به بخش خصوصی با عنوان مشارکت ارایه بدهیم و در افزایش سرانه ورزشی نتایج مثبتی را شاهد باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افراد باید به سمت خود بازگردند!/ ضرورت احیای ورزش محلات تبریز

افراد باید به سمت خود بازگردند!/ ضرورت احیای ورزش محلات تبریز