مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 14:502021-12-06سياسي

داستان مدیریت کرونا در 100 روز


دولت سیزدهم وقتی سر کار آمد که پنجمین خیز کرونا که بلندترین آن ها نیز محسوب می شد به قله رسید و روند فوتی های روزانه و حتی تزریق واکسن کرونا مناسب نبود، - اما داستان مدیریت کرونا در ایران در بیش از 100 روز اخیر به مسیر امیدبخشی وارد شده است.

دوازدهم مرداد 1400 یعنی در روز تنفیذ حکم سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، ایران از نظر تعداد کل مبتلایان به ویروس کرونا رتبه دوازدهم جهان را داشت و درست در همان روز اعلام شد که 378 نفر از هموطنان مان بر اثر ابتلا به کووید-19 فوت کرده اند.

این در شرایطی بود که کشور در حال رسیدین به قله خیز پنجم کرونا بوده و هر روز شرایط وخیم تر از روز پیش می شد.

علیرضا زالی فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران در همان روز 12 مرداد 1400 گفته بود: حدود 9 هزار و 400 بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان تهران بستری هستند و مراجعه سرپایی در تهران به روزی 20 هزار نفر رسیده است.

همان روز، انوشیروان محسنی بندپی استاندار سابق تهران نیز گفت: متاسفانه هنوز میزان بستری های کرونا در تهران از میزان ترخیص ها بیشتر است و در هفته آینده شرایط امیدوارکننده ای را شاهد نیستیم.

داستان مدیریت کرونا در 100 روزاوج گیری کرونا و شکل گیری قله خیز پنجم کرونا در روز تنفیذ حکم سیزدهمین دوره ریاست جمهوریاوج گیری کرونا از نوع دلتا و شکل گرفتن خیز پنجم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داستان مدیریت کرونا در 100 روز

داستان مدیریت کرونا در 100 روز