مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 14:252021-12-06سياسي

اولتیماتوم آخر؛ حقوق و دستمزد چه کسانی قطع می شود؟


امروز آخرین مهلت ثبت اطلاعات کارمندان در سامانه پاکنا می باشد و به نظر می رسد که این بار به صورت جدی با دستگاه ها و کارمندانی که اطلاعات خود را به ثبت نرسانند برخورد خواهد شد.

- در اردیبهشت ماه سال 1395 بود که حقوق های نجومی در بیمه رسانه ای شد و در آن زمان دولت وقت وعده داد که این مسئله دیگر تکرار نخواهد شد و برای این منظور سامانه حقوق و دستمزد و راه اندازی آن در قانون برنامه ششم توسعه درج شد تا از هر گونه حقوق نجومی با شفاف سازی حقوق ها جلوگیری شود.

به هر صورت این اتفاق رخ نداد تا اینکه امروز 15 آذر آخرین مهلت ثبت اطلاعات کارمندان در سامانه پاکنا می باشد.

کارمندان باید اطلاعات ثبت کنند تا حقوق بگیرند! به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک اقتصادی، در 16 اردیبهشت ماه 1395 بود که چند کانال تلگرامی و وب سایت سیاسی از چند فیش حقوقی که در آن مبالغ نجومی به ثبت رسیده بود، رونمایی کردند.

این فیش های نجومی مربوط به مدیران بیمه مرکزی بود.

در مورخه 17 اردیبهشت 1397 اخبار ساعت 21 شبکه اول سیما در گزارشی به موضوع حقوق های نجومی پرداخت و عنوان نمود که سه مدیر ارشد بیمه مرکزی در اسفند ماه 94 در مجموع 180 میلیون تومان حقوق و مزایا دریافت کرده اند.

دو روز پس از انتشار خبر حقوق های نجومی از رسانه ملی، در 19 اردیبهشت 95 یکی از خبرگزاری ها تصاویری از فیش های حقوقی چند ده میلیون تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولتیماتوم آخر؛ حقوق و دستمزد چه کسانی قطع می شود؟

اولتیماتوم آخر؛ حقوق و دستمزد چه کسانی قطع می شود؟