مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 14:102021-12-06اقتصادي

محدودیت ارائه خدمات به افرادی که واکسن تزریق نکرده اند از هفته آینده


ظرف یک هفته الی 10 روز آینده با سامانه اعمال محدودیت های کرونایی، از ارائه خدمات به افرادی که واکسن تزریق نکرده اند جلوگیری می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاستان تهران، ضمن تاکید بر کنترل بیشتر مرزها برای پیشگیری از سویه اومیکرون گفت: در برخی از کشورهای همسایه مانند روسیه و ترکیه که آمار کرونایی بالایی دارند، نیاز به کنترل بیشتر مرزها است، همچنان باید برای عدم ورود مسافران خارجی محتمل به ابتلای سویه اومیکرون به ویژه از کشورهای آفریقای جنوبی، نظارت های خود را در مبادی مرزی افزایش دهیم.

وی واکسیناسیون در کشور را دو برابر متوسط جهانی دانست و ادامه داد: حدود 88 درصد تزریق واکسن در کشور داشتیم که نزدیک به دو برابر متوسط واکسیناسیون در دنیا است، باید تزریق دز سوم نیز انجام شود، افراد بالای 40 سال که سه ماه از دز دوم آن ها گذشته است، می توانند دز سوم خود را دریافت کنند، البته باید تجهیزات و نیروی انسانی مراکز تزریق هم کنترل شود تا دچار صف های طولانی و کمبود نشویم.

استاندار تهران از آغاز رصد هوشمند برای اعمال محدودیت های کرونایی در استان تهران از هفته آینده خبر داد و گفت: کد ملی افرادی که واکسن تزریق کرده اند، در سامانه وزارت بهداشت ثبت شده است، بنابراین ظرف یک هفته الی 10 روز آینده با سامانه اعمال محدودیت های کرونایی، از ارائه خدمات به افرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت ارائه خدمات به افرادی که واکسن تزریق نکرده اند از هفته آینده

محدودیت ارائه خدمات به افرادی که واکسن تزریق نکرده اند از هفته آینده