مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 14:052021-12-06سياسي

هیچ چیز وابسته به برجام نیست/ مقابل زیاده خواهی می ایستیم


شهید سلیمانی مرد جبهه نبرد بود و ما هم باید شهید سلیمانی این جبهه باشیم و در مقابل زیاده خواهی های دشمنان ایستادگی کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد وحیدی عصر دوشنبه در جلسه شورای اداری کرمان با گرامیداشت یاد شهید سلیمانی اظهار کرد: او اسطوره صبر و مقاومت و جهاد و شهادت بود، او عزیز دل همه مسلمانان و آزادگان است در واقع شهید سلیمانی خود یک نهضت در عالم درست کرده و راه او ادامه دارد.

وی گفت: هنگامه ای که بعد از شهادتش اتفاق افتاد ملت ما را در یک درجه فراتر از قبل قرار داد و مسلمانان را و گفتمان های حاکم را تحت تأثیر قرار داد.

مکتب سلیمانی ادامه می یابد وی با تاکید بر اینکه مکتب شهید سلیمانی باید تبیین شود بیان کرد: در شهادت شهید سلیمانی راه موفقیت را هم یک بار دیگر بازشناسی کردیم و محک جدیدی بود که نشان داد راه سربلندی ما از کجا می گذرد.

سلیمانی شاگرد مکتب امام و رهبر بود و چنین شاگردان برجسته ای از امام و رهبر داریم که انقلاب را زنده نگه می دارند.

وزیر کشور بیان کرد: در عمل باید تلاش کنیم که در راه شهدا و شهید سلیمانی باشیم، سلیمانی هیچ گاه نمرده چرا که فکر و مکتب او جریان دارد بعد از شهادت بیشتر شده است.

نظر نمایندگان بر ابقاء استاندار فعلی کرمان بود وحیدی افزود: این شهر و استان به این فرزند می بالد و آن شهید به فرزندی این خاک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ چیز وابسته به برجام نیست/ مقابل زیاده خواهی می ایستیم

هیچ چیز وابسته به برجام نیست/ مقابل زیاده خواهی می ایستیم