مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 14:002021-12-06سياسي

اشتغال دانشجویان کمیته امداد قم پیگیری می شود


مدیرکل کمیته امداد استان قم با تاکید بر اینکه کمیته امداد از ازدواج و اشتغال جوانان به صورت ویژه حمایت می کند، گفت: اولویت نخست ما در حوزه اشتغال، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، محسن مسعودیان راد ظهر امروز در همایش دانشجو، افسر جنگ نرم و رسانه که در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی حضرت معصومه(س) برگزار شد، ضمن گرامیداشت روز دانشجو اظهار کرد: دانشجویان پرچم داران علم و ادب و فرهنگ و فرزندان نخبه امام خمینی(ره) هستند که قرار است پرچم انقلاب اسلامی را بر دوش بگیرند.

وی با بیان اینکه شأن دانشجو تمرکز بیشتر در حوزه اندیشه و تفکر است، عنوان کرد: دانشجو با تمرکز و تلاش خود باید به سلاح علم و دانش مجهز شود.

مدیرکل کمیته امداد استان قم خاطرنشان کرد: خداوند متعال در یکی از آیات قرآن کریم از افرادی که اهل تفکر نیستند به عنوان جنبده نام می برد و این نشان می دهد که افرادی که اهل علم، تفکر و اندیشه نیستند نباید نسبت انسانیت به خود بدهند.

وی از تاکید قرآن کریم نسبت به موضوع تفکر، تعقل و تحلیل در امور مختلف یاد کرد و ادامه داد: یک دانشجو باید منبع علم ورزی و خردورزی باشد.

مسعودیان راد خاطرنشان کرد: آنچه میان یک عالم دینی و رهبر یک جامعه ایجاد تمایز می کند فقط داشتن علم نیست بلکه داشتن علم به زمان و عملکرد درست و به موقع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال دانشجویان کمیته امداد قم پیگیری می شود

اشتغال دانشجویان کمیته امداد قم پیگیری می شود