مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 13:552021-12-06اقتصادي

حوادث غیر مترقبه 14 میلیارد تومان به بخش کشاورزی خسارت زد


رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: در اثر وقوع حوادث غیر مترقبه امسال در حدود 14 میلیارد تومان به بخش کشاورزی استان خسارت وارد شده است.

- ، اکبر کرامتی بعد از ظهر دوشنبه در جلسه ستاد بیمه کشاورزی استان، افزود: این میزان خسارت وارده به زیر بخش های زراعی، باغی، دام و طیور، تأسیسات و امور زیر بنایی و ادوات کشاورزی بوده است.

وی ادامه داد: در سال زراعی گذشته، بیش از 2,300 میلیارد تومان به اراضی باغی و زراعی و بخش دام و طیور و تأسیسات و امور زیر بنایی و ادوات کشاورزی خسارت وارد شد.

کرامتی اضافه کرد: از ابتدای سال زراعی جاری تا کنون 41 هزار هکتار از مزارع گندم استان تحت پوشش بیمه کشاورزی قرار گرفته است که نیاز است با افزایش آگاهی کشاورزان و اطلاع رسانی توسط رسانه ها با توجه به مهلت بیمه گری 15 روزه تا آخر آذرماه این سطح افزایش یابد.

وی با تاکید بر انتقال روش ها و یافته های جدید علمی به کشاورزان برای کاهش میزان خسارت وارده به اراضی کشاورزی از طریق برنامه های آموزشی و ترویجی، افزود: همه ساله حوادث غیرمترقبه شامل سیل، تگرگ، خشکسالی، سرمازدگی و سایر موارد خسارات قابل توجهی به بخش کشاورزی وارد می کند که برای کاهش میزان خسارت وارده به کشاورزان بیمه محصولات کشاورزی، مطمئن ترین راه برای جبران خسارات حوادث غیر مترقبه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوادث غیر مترقبه 14 میلیارد تومان به بخش کشاورزی خسارت زد

حوادث غیر مترقبه 14 میلیارد تومان به بخش کشاورزی خسارت زد