مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 13:402021-12-06اقتصادي

اردبیل در حوزه شرکت های دانش بنیان محروم نیست


رییس پارک علم و فناوری استان اردبیل گفت: استان اردبیل با داشتن 48 شرکت دانش بنیان نوع یک تا 3 استان محروم در این حوزه به حساب نمی آید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حبیب ابراهیم پور عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اینکه وارد ششمین سال فعالیت پارک علم و فناوری شدیم، تعداد شرکت های دانش بنیان در این استان در مقایسه با استان های با سابقه طولانی رقم قابل قبولی است ولی تلاش می کنیم در سال های آینده تعداد شرکت های دانش بنیان را افزایش دهیم.

وی تصریح کرد: 36 شرکت دانش بنیان در استان به صورت گسترده فعالیت می کنند که با احتساب شرکت های هنربنیان به تعداد 12 مورد مجموع شرکت های دانش بنیان نوع یک تا 3 استان 48 شرکت دانش بنیان است.

رییس پارک علم و فناوری استان اردبیل گفت: این تعداد نیم درصد شرکت های دانش بنیان در بخش صنعت را شامل می شود که منطبق بر نیم درصد توسعه واحدهای صنعتی در استان در مقایسه با میانگین کشوری است.

ابراهیم پور ضرورت راه اندازی شرکت های دانش بنیان را در شهرک ها و نواحی صنعتی یادآور شد و افزود: تنها 2 شرکت دانش بنیان در حوزه صنعت داریم و انتظار می رود شهرک ها و نواحی صنعتی پذیرای بیشترین شرکت دانش بنیان در این بستر فراهم شده باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردبیل در حوزه شرکت های دانش بنیان محروم نیست

اردبیل در حوزه شرکت های دانش بنیان محروم نیست