مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 13:302021-12-06اقتصادي

میانگین فوتی های کرونایی استان تهران زیر 20 نفر در روز رسیده است


استاندار تهران با اشاره به اینکه روند ابتلا، بستری و فوتی های کرونا همچنان در سراسر کشور نزولی است گفت: میانگین فوتی های کرونایی استان تهران به زیر 20 نفر در روز رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر استان تهران هم در بستری و هم ابتلاء و هم در آمار فوتی ها با کاهش روبرو هستیم.

استاندار تهران با بیان اینکه امروز آمار فوتی های کرونایی در تهران به زیر 20 نفر در روز رسیده است گفت: روند کرونایی در استان تهران همچنان نزولی است.

منصوری با بیان اینکه در مدیریت بیماری، واکسیناسیون نقش مهمی داشته است افزود: آمار واکسیناسیون در استان تهران نزدیک به 90 درصد است و مردم استقبال گسترده داشته اند و متوسط واکسیناسیون در کشور تقریباً دو برابر واکسینه دنیا است و در سطح کشور اتفاق جدی افتاده است.

وی در خصوص تصمیمات مأخوذه در جلسه ستاد کرونای استان تهران عنوان داشت: اولین تصمیم درباره دُز بوستر یا یادآور است که افراد بالای 40 سال که بیش از 30 ماه از تزریق دُز دوم آنها می گذرد می توانند مراجعه کنند و دُز سوم را دریافت کنند چرا که مشاهده شده در برخی کشورها که دُز سوم را رها کرده اند درگیر موج جدید شده اند.

استاندار تهران اظهار داشت: تصمیم دوم در خصوص کنترل بیش از پیش مدارس است چرا که 100 درصد مدارس بازگشایی شده اند اما 30 درصد ظرفیت دانش آموزی به طور متوسط حضور دارند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میانگین فوتی های کرونایی استان تهران زیر 20 نفر در روز رسیده است

میانگین فوتی های کرونایی استان تهران زیر 20 نفر در روز رسیده است