مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 13:202021-12-06سياسي

وزیر علوم: دانشجویان دکتری بجای سربازی طرح پسادکتری می گذرانند


قرار است یک سوم یا یک دوم حقوق پسادکتری به این دانشجویان پرداخت کند و همین طرح هم به عنوان دوره پسادکتری و هم به عنوان سربازی برای آنها لحاظ شود.

- قرار است یک سوم یا یک دوم حقوق پسادکتری به این دانشجویان پرداخت کند و همین طرح هم به عنوان دوره پسادکتری و هم به عنوان سربازی برای آنها لحاظ شود.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: پس ازگذشت سه ماه فعالیت، سه موضوع طراحی نظام ایده ها و نیازها، صدور مجوز صندوق علوم تحقیقات و فناوری و سربازی دانشجویان دکتری پیگیری شد و با ارتباط با ستاد کل نیروهای مسلح قرار است دانشجویان دکتری بجای سربازی طرح پسادکتری براساس نیازهای جامعه بگذرانند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علم و آموزش ایرنا، دکتر محمدعلی زلفی گل روز دوشنبه در مراسم بزرگداشت 16 آذر روز دانشجو که با حضور محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، افزود: با ستادکل نیروهای مسلح برای همین منظور ارتباط برقرار و نشست هایی برگزار شد که به همین منظور برنامه ریزی شد که دانشجویان مرد فارغ التحصیل دوره دکتری دیگر به خدمت سربازی نروند و بجای سربازی یک طرح پسادکتری براساس نیازهای جامعه طراحی کنند.

وی تصریح کرد: برای همین موضوع نیز وزارت علوم قرار است یک سوم یا یک دوم حقوق پسادکتری به این دانشجویان پرداخت کند و هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر علوم: دانشجویان دکتری بجای سربازی طرح پسادکتری می گذرانند

وزیر علوم: دانشجویان دکتری بجای سربازی طرح پسادکتری می گذرانند