مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 13:052021-12-06سياسي

وزارت جهاد کشاورزی باید در حوزه دام و طیور ارزآوری و اشتغالزایی کند


بخش های مختلف وزارت جهاد کشاورزی همانند سایر وزارت خانه ها و نهادهای اجرایی باید زیر بار ماموریت های ملی برود و با این نگاه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، نشست مشترک کارگروه کشاورزی همانند سایر وزارت خانه ها و نهادهای اجرایی باید زیر بار ماموریت های ملی برود و با این نگاه، در حوزه هایی نظیر دام نه تنها نیاز کشور را برطرف کند بلکه موجب ارزآوری و اشتغال گردد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه گفت: اگر در حوزه کشاورزی اهداف جهادی تعریف شده است، رسیدن به آن نیز نیازمند فعالیت جهادی و شبانه روزی است؛ بنابراین ارتباط موثر با مدیران قبلی و کارشناسان این حوزه می تواند زمینه ساز برنامه ریزی های دقیق برای رسیدن به این اهداف باشد.

جلیلی با تاکید بر لزوم پرهیز از اقدامات نمایشی جهت سامان دادن به بازار محصولات دام و طیور، رفع تعارض منافع، برنامه ریزی درست و انجام اقدامات واقعی با مشارکت گروه های مردمی را از جمله راهکار های مدیریت بازار در این زمینه برشمرد.

وی استفاده از فرصت دانشگاه ها و الگوهای موفق مردمی در روستاهای کشور را به عنوان دو بازوی مورد توجه برای بخش مدیریت امور دام وزارت جهاد دانست و نسبت حل مشکلات به واسطه اراده مسئولان جدید وزارت جهاد کشاورزی ابراز امیدواری کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت جهاد کشاورزی باید در حوزه دام و طیور ارزآوری و اشتغالزایی کند

وزارت جهاد کشاورزی باید در حوزه دام و طیور ارزآوری و اشتغالزایی کند