مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 12:502021-12-06پزشكي

محدودیت و ممنوعیت سفر به ایران برای 68 کشور اعلام شد


براساس آخرین پروتکل های ابلاغ شده از سوی وزارت بهداشت، 68 کشور در ردیف کشورهای ویژه و پرخطر با ممنوعیت و محدودیت سفر به ایران مواجه شدند و پروتکل های بهداشتی برای آن ها از ممنوعیت سفر و قرنطینه، - دریافت گواهی واکسیناسیون و انجام تست کرونا اعلام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پی شیوع سویه جدید ویروس کرونا به نام امیکرون در کشورهای مختلف وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پروتکل های جدیدی را برای سفرهای خارجی اعلام کرد که در آن فهرست کشورها از نظر سویه های جهش یافته بروزرسانی شد و کشورهای مختلف در سه دسته مختلف تقسیم بندی شدند.

کشورها از نظر وضعیت شیوع کووید-19 به سه دسته کلی کشورهای ویژه(کشورهای با گردش بالای سویه جهش یافته ویروس کرونا)، کشورهای پرخطر (با شیوع بالای بیماری) و سایر کشورها تقسیم بندی شده اند.

براساس این پروتکل ها پذیرش مسافر از کشورهای ویژه (بوتسوانا، اسوانینی، لسوتو، مالاوی، موزامبیک، نامیبیا، آفریقای جنوبی و زیمباوه) به صورت مستقیم و غیرمستقیم تا اطلاع ثانوی ممنوع بوده و ورود دیپلمات ها، مامورین دولتی و نمایندگان سازمان های بین المللی منوط به تایید وزارت امور خارجه با رعایت پروتکل های ابلاغی وزارت متبوع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت و ممنوعیت سفر به ایران برای 68 کشور اعلام شد

محدودیت و ممنوعیت سفر به ایران برای 68 کشور اعلام شد