مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 12:402021-12-06فناوري

اختلال در تلفن و اینترنت روستاهای پلدختر/ «افرینه» در دسترس نیست!


عدم آنتن دهی مناسب تلفن همراه و قطعی مستمر اینترنت در برخی روستاهای شهرستان پلدختر مسئله ساز شده است به طوری که بسیاری از مردم می گویند «افرینه» در دسترس نیست! - پلدختر - عدم آنتن دهی مناسب تلفن همراه و قطعی مستمر اینترنت در برخی روستاهای شهرستان پلدختر مسئله ساز شده است، طوری که بسیاری از مردم می گویند افرینه در دسترس نیست! خبرگزاری مهر - گروه استان ها: نبود آنتن تلفن همراه، قطعی و ضعیف بودن دسترسی به اینترنت همراه و تلفن ثابت در هفت روستای شمال پلدختر سبب انتقاد و نارضایتی اهالی این روستاها شده است.

عدم آنتن دهی تلفن و قطعی اینترنت در افرینه علی سلطانی پور دهیار روستای افرینه در این رابطه در گفت و گو با خبرنگار مهر گفت: هفت روستای افرینه ، زورانتل ، سرنجه ، دمرود امیر افرینه، درآغل بگیر ، زیودار و جلگه خلج با چهار هزار و 500 نفر جمعیت و حدود هزار و 500 خانوار با مشکل قطعی همراه اول، اینترنت و تلفن ثابت مواجه هستند.

وی عنوان کرد: با توجه به بازدید میدانی از این روستاها، مردم از نبود آنتن دهی تلفن و اینترنت رنج می برند زیرا با نخستین بارندگی و رعد و برق قطع می شود.

دهیار روستای افرینه افزود: این روستاها به طور معمول نسبت به سایر روستاهای اطراف شهرستان به ویژه در حوزه ارتباطات کمتر مورد توجه مسئولان شهرستانی و استانی قرار گرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختلال در تلفن و اینترنت روستاهای پلدختر/ «افرینه» در دسترس نیست!

اختلال در تلفن و اینترنت روستاهای پلدختر/ «افرینه» در دسترس نیست!