مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 12:302021-12-06پزشكي

کشفی شگفت انگیز که بیماران پارکینسونی را نجات می دهد


یک متخصص حوزه توانبخشی در آمریکا، دستگاه جدیدی را برای درمان تقریباً کامل بیماران مبتلا به بیماری پارکینسون کشف کرده است.

- جی پلاس ، به نقل از وب سایت آمریکایی نیوز وایز ، دیوید پوترینو فیزیوتراپیست و مدیر نوآوری های مرکز توانبخشی در شهر نیویورک در حین کار بر روی یک دستگاه ارتعاشی برای کمک به ناشنوایان برای تجربه موسیقی زنده، متوجه شد که همین فناوری لرزش را در افراد مبتلا به پارکینسون متوقف می کند بنابراین زمانی که پدر دوستش به این بیماری مبتلا بود امتحانش کرد.

درمان باشگاه خبرنگاران جوان نوشت؛ پورتینو تأکید کرده است که پدر دوستش که در گذشته یک پیانیست بوده، به دلیل بیماری پارکینسون از لرزش شدید دستانش رنج می برد، اما به محض پوشیدن دستگاهی که برای ناشنوایان در نظر گرفته شده بود، لرزش او تقریباً به طور کامل متوقف شد و او حتی توانست یک قطعه کامل را روی پیانو بنوازد.

وی افزود که (پورتینو) و تیمش دستگاه جدید را بر روی افرادی که از لرزش ناشی از بیماری پارکینسون رنج می برند، مورد بررسی قرار دادند و آزمایش ها به طرز شگفت انگیزی اثربخشی این دستگاه را که شبیه به یک ساعت مچی هوشمند است، نشان داده است.

همچنین نتایج نشان داد که استفاده از این دستگاه بی خطر است و هیچ عارضه جانبی ندارد، زیرا با فناوری کار می کند که سیگنال هایی را ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشفی شگفت انگیز که بیماران پارکینسونی را نجات می دهد

کشفی شگفت انگیز که بیماران پارکینسونی را نجات می دهد