مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 12:152021-12-06پزشكي

چرا با وجود کاهش رعایت پروتکل ها، شرایط آبی شده است؟


رنگ بندی ها باید بر اساس آلودگی باشد نه موارد بستری زیرا برخی شهرها بیمارستان ندارند و بیماران این شهرها در جای دیگر بستری می شوند و آمار بیماران این شهرها جزو شهرهای دیگر قرار می گیرد.

- معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: آبی شدن شهرهایی که پروتکل های بهداشتی را مورد توجه قرار نمی دادند و از ماسک نیز استفاده نمی کردند، برای افرادی که نمی توانند این وضعیت را تحلیل کنند، خطرناک خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سید محمد علوی در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت شیوع بیماری کووید - 19 در خوزستان اظهار کرد: موارد ابتلا در هفته قبل نسبت به هفته قبل از آن 36 درصد، موارد بستری 45 درصد و موارد مرگ 46 درصد کاهش یافته است.

میزان کشندگی و تعداد بیماران نیازمند بستری در ICU نیز کاهشی شده است.

وی با بیان اینکه بسیاری از مراکز در نقاط آبی فعال هستند، افزود: با توجه به روند کاهشی تمام شاخص های بیماری، استان خوزستان در وضعیت آبی قرار گرفته است اما این وضعیت نباید موجب خوش خیالی شود و بر اساس این رنگ بندی ها بگوییم خطر رفع شده است زیرا این مساله می تواند پاشنه آشیل ما باشد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی در شرایط آبی گفت: آبی شدن شهرهایی که پروتکل های بهداشتی را مورد توجه ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا با وجود کاهش رعایت پروتکل ها، شرایط آبی شده است؟

چرا با وجود کاهش رعایت پروتکل ها، شرایط آبی شده است؟