مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 12:152021-12-06پزشكي

فرودگاه امام: پذیرش مسافر از 8 کشور ممنوع شد


پذیرش مسافر هوایی از کشور های بوتسوانا، اسواتینی، لسوتو، مالاوی، موزامبیک، نامیبیا، آفریقای جنوبی و زیمبابوه به طور مستقیم و غیرمستقیم تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

- جواد صالحی سخنگوی فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) گفت: روز گذشته دستور العمل و بخش نامه جدیدی توسط وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی به فرودگاه های کشور ها از نظر سویه های جهش یافته در گردش کووید-19 با سه دسته ارسال شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه خبرنگاران، او ادامه داد: بر این اساس پذیرش مسافر هوایی از کشور های بوتسوانا، اسواتینی، لسوتو، مالاوی، موزامبیک، نامیبیا، آفریقای جنوبی و زیمبابوه به طور مستقیم و غیرمستقیم تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

سخنگوی فرودگاه امام خمینی(ره) گفت: تا اطلاع ثانوی تمامی مسافران ایرانی وارده از این کشور ها لازم است تا از بدو ورود دست کم به مدت 14 روز در شرایط قرنطینه اقامت داشته باشند و حق خروج ندارند.

در این مدت نیز 3 نوبت آزمایش پی.

سی.

آر از این مسافران به عمل خواهد آمد.

اعمال محدودیت های سختگیرانه برای مسافران خارجی صالحی ادامه داد: همچنین با وجودی که سفر های مستقیم و غیرمستقیم از 59 کشور عضو کشور های پرخطر، برقرار است، اما مسافران ورودی از این کشور ها علاوه بر ارائه تست منفی پی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرودگاه امام: پذیرش مسافر از 8 کشور ممنوع شد

فرودگاه امام: پذیرش مسافر از 8 کشور ممنوع شد