مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 11:552021-12-06اجتماعي

بزرگراه شمالی کرج شاهراه درآمدهای پایدار شهری است


فرماندار کرج تکمیل پروژه کنار گذر شمالی کرج را علاوه بر هدایت بار ترافیکی در منطقه، شاهراه ایجاد درآمدهای پایدار شهری و کمربند گردشگری برای کلانشهر کرج دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، غفور قاسم پور، فرماندار کرج، عصر امروز در جمع اصحاب رسانه، با اشاره به تشکیل جلسه رفع موانع پروژه کنارگذرشمالی کرج به استاندار البرز، گفت: این پروژه به جهت اینکه بار ترافیک ملی را تسهیل می بخشد و شاهراه عبور گردشگران از منطقه است، یکی از عمده دغدغه های حوزه مدیریت شهری را در بحث ایجاد درآمدهای پایدار شهری برطرف می سازد.

قاسم پور با اشاره به اهتمام استاندار البرز در اجرای پروژه های نیمه تمام، اظهار کرد: به دستور استاندار کارگروه ویژه ای جهت تکمیل این پروژه تشکیل و تاکید بر تسریع در تکمیل این پروژه ملی وجود دارد لذا باید هر چه سریعتر موانع موجود از مسیر تکمیل این طرح برداشته شود.

 فرماندار کرج ضمن تاکید بر لزوم تدوین نقشه مهندسی ترافیک در تکمیل این طرح گفت: بزرگراه شمالی کرج محور اتصال آزادراهی است و لذا بهره برداری از آن می تواند نقش موثری در تعدیل ترافیک استانهای مجاور داشته باشد.

  قاسم پور همچنین با اشاره به ضرورت پیش بینی پیوست زیست محیطی در اجرای این طرح ملی در دامنه های شمالی البرز، این مسیر را کمربند گردشگری در منطقه نیز ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگراه شمالی کرج شاهراه درآمدهای پایدار شهری است

بزرگراه شمالی کرج شاهراه درآمدهای پایدار شهری است