مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 11:452021-12-06اجتماعي

سایت آلا همراه تمام عیار دانش آموزان در آموزش رایگان


شروع سال تحصیلی جدید آن هم در زمانی که هنوز شاهد تاثیرات ویروس کرونا بر فضای آموزشی کشور هستیم میتواند دغدغه ای برای دانش آموزان و خانواده ها باشد در دو سال گذشته آموزش مجازی دروس هم برای دبیران و هم برای دانش آموزان با مشکلات و سختی هایی همراه بود که .

- اما در همین روزهای پر از چالش بسیاری از دانش آموزان توانستند دروس خود را به آن را در ادامه بررسی خواهیم کرد.

معرفی مجموعه آلاء در سال 1392 جمعی از دانشجویان و اساتید دانشگاه صنعتی شریف به همراه تعدادی از دبیران مدرسه صنعتی شریف در تهران اقدام به راه اندازی سایت آلاء برای تولید محتوای آموزشی کردند.

در ابتدای فعالیت این مجموعه از تدریس دبیران مدرسه پسرانه صنعتی شریف فیلم های آموزشی تهیه و منتشر میشد و سپس زمانی که آلایی ها با استقبال دانش آموزان روبه رو شدند برای گسترش عدالت آموزشی از جان و دل مایه گذاشتند و در راستای برقرای عدالت آموزشی در سراسر کشور همچنان میکوشند.

در ادامه فعالیت مجموعه آلاء این گروه با توسعه سایت آلا و همکاری با دبیران خبره و با سابقه در حوزه آموزش از پایه متوسطه اول تا متوسطه دوم را تحت حمایت خود قرار دادند و در استودیوهای پیشرفته و مجهز به تخته های هوشمند با کیفیت ترین ویدیوهای آموزشی دروس را تهیه کردند و نکته هائز اهمیت در طول فعالیت مجموعه آلا ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سایت آلا همراه تمام عیار دانش آموزان در آموزش رایگان

سایت آلا همراه تمام عیار دانش آموزان در آموزش رایگان