مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 11:352021-12-06سياسي

میزبانی از 50 هزار جوان دانشجو توسط خادمان امام رضا (ع)


مدیرعامل مؤسسه جوانان بنیاد کرامت رضوی از میزبانی 50 هزار دانشجو و جوان در مجتمع دانشجویی امام رضا علیه السلام خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس مدیرعامل مؤسسه جوانان بنیاد کرامت رضوی از میزبانی 50 هزار دانشجو و جوان تشکلی در مجتمع دانشجویی امام رضا علیه السلام خبر داد.

مجتبی مختاری مدیرعامل مؤسسه جوانان بنیاد کرامت رضوی در گفت وگو با فارس گفت: توسعه مراکز تربیتی و استفاده بهینه از منابع وقف در جهت رسالت اجتماعی این آستان از جمله اهداف عالی با ظرفیت اسکان بالغ بر 350 نفر افتتاح و بهره برداری کرد.

مختاری در ادامه تصریح کرد: همچنین از دیگر ظرفیت‎های این مجتمع می‎توان به سالن همایش مجهز 300 نفره و فضاهای تعاملی همچون پاتوق کتاب، سرای اندیشه و کلاس‎های کارگاهی اشاره کرد.

وی با بیان اهداف و رسالت های این مجتمع تاکید کرد: یکی از اصلی‏ ترین سرفصل‎های برنامه‎ای این مجموعه بسترسازی و حمایت از اردوهای زیارتی دانشجویان زیارت اولی، نخبه و محروم سایر شهرستان‏ها و در مرحله بعد ساماندهی اردوهای تشکیلاتی دانشگاه‎های سراسرکشور بود که با برنامه‎ریزی‎های انجام شده حال پس از گذشت 3 سال از افتتاح این مجموعه کم نظیر در استان خراسان،بیش از 50 هزار دانشجو از 150 دانشگاه و تشکل دانشجویی کشور از ظرفیت اردویی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزبانی از 50 هزار جوان دانشجو توسط خادمان امام رضا (ع)

میزبانی از 50 هزار جوان دانشجو توسط خادمان امام رضا (ع)