مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 11:302021-12-06سياسي

مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی به درستی برای مردم تبیین شود


زندگی شهید حاج قاسم سلیمانی به درستی برای مردم تبیین شود.

- ، آیت الله مصطفی علما ظهر امروز در نشست ستاد شئون کرمانشاه با موضوع برگزاری مراسم عزاداری ایام فاطمیه، سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی و رحلت آیت الله مصباح یزدی که در سالن جلسات دفتر نمایندگی ولی فقیه استان کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مواردی که رهبر معظم انقلاب همواره بر آن تاکید دارند موضوع فرهنگ و سبک زندگی اسلامی صحیح برای آحاد مردم است.

وی با اشاره به در پیش بودن ایام فاطمیه، سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و رحلت آیت الله مصباح یزدی، افزود: هیچ دین و مذهبی به اندازه اسلام مناسبت نداشته و باید از این ظرفیت های بزرگ برای ارتباط با مردم و انتقال مبانی اسلام ناب بهره برداری کرد.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه یکی از نیازهای اصلی برای ارتباط با نسل جدید تولید محتوا است، تصریح کرد: ارتباط با مردم بخصوص جوانان و نوجوانان تنها از راه سخنرانی نیست و باید از قالب های عکس، فیلم و انیمیشن نیز برای تولید محتوا و انتقال مفاهیم و مبانی اسلام و انقلاب بهره برد.

علما با اشاره به جایگاه شهید حاج قاسم سلیمانی در میان آحاد مردم، بیان کرد: شهیدان بسیاری در راه انقلاب اسلامی جان خود را فدا کردند و سیره آنها امروز برای جوانان تبدیل به الگو شده اما شهید حاج قاسم سلیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی به درستی برای مردم تبیین شود

مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی به درستی برای مردم تبیین شود