مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 11:252021-12-06سياسي

طرح زمستانی امداد جاده ای تربت حیدریه آغاز شد


طرح زمستانی امداد جاده ای تربت حیدریه با کمک اکیپ های راهداری و امداد جاده ای از امروز آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس به نقل از روابط عمومی فرمانداری تربت حیدریه، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان در مراسم افتتاح این طرح گفت: راهداران، به عنوان فرشتگان جاده ها هستند و بهترین لذت کاری مسوولان آن، زمانی محقق می شود که پیشگیری را سرلوحه کار خود قرار دهند.

در صورتی که اگر حادثه ای اتفاق بیفتد، ضمن آنکه زمینه آلام روحی مردم فراهم آمده، مستقیم و تمام استان های کشور به صورت غیرمستقیم با این استان سر و کار دارند و غالب ترددهای کشوری به سمت مشهد اعم از باری و تردد 10 میلیون زائر و مسافر در طول سال از مسیر تربت حیدریه انجام می شود.

وی در ادامه گفت: پیشگیری از حوادث احتمالی، روان سازی جاده ها، تامین امنیت و ارایه خدمات به مسافران و زایران از جمله وظایف ماست که تمام این اقدامات در فصل سرما باید به صورت ویژه دنبال شود تا دغدغه فکری به وجود نیاید.

طرح امداد زمستانی تا پایان سال ادامه خواهد داشت رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تربت حیدریه نیز گفت: طرح امداد زمستانی از امروز آغاز و تا پایان سال جاری ادامه خواهد داشت.

علی اصغر کرباسی افزود: گفت: طرح با کمک 45 نیروی عملیاتی در قالب 20 گشت و با کمک 30 دستگاه ماشین آلات راهداری، برف روب و شن پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح زمستانی امداد جاده ای تربت حیدریه آغاز شد

طرح زمستانی امداد جاده ای تربت حیدریه آغاز شد