مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 11:252021-12-06سياسي

تشکیل کمیته های مشترک منوط به موفقیت «نشست نجف» است


یک عضو ائتلاف «النصر» عراق به رهبری حیدر العبادی اعلام کرد که تشکیل کمیته های مشترک میان هیأت هماهنگی شیعیان و جریان صدر منوط به موفقیت نشست نجف است.

- یک عضو ائتلاف النصر عراق به رهبری حیدر العبادی اعلام کرد که تشکیل کمیته های مشترک میان هیأت هماهنگی شیعیان و جریان صدر منوط به موفقیت نشست نجف است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از المعلومه، فلاح الخفاجی عضو ائتلاف النصر عراق به رهبری حیدر العبادی اعلام کرد که تشکیل کمیته های مشترک میان هیأت هماهنگی شیعیان و جریان صدر منوط به موفقیت نشست نجف است.

بر اساس این گزارش، وی گفت: در جریان نشست اخیر میان هیأت هماهنگی شیعیان و مقتدی صدر، دو طرف بر سر تشکیل کمیته های مشترک توافق کردند و حتی مأموریت های این کمیته ها نیز مشخص شد.

این شخصیت عراقی افزود: با این حال، رهبران شیعی رسما تشکیل کمیته های مشترک را نهایی نکردند و هرگونه تشکیل رسمی این کمیته ها به موفقیت نشست مشترکی که قرار است فردا در منزل مقتدی صدر برگزار شود، بستگی دارد.

وی یادآور شد: از جمله مأموریت های کمیته های مشترک رسیدگی به پرونده های سیاسی و امنیتی، مشخص کردن چگونگی اداره کشور، بررسی اصلاحات قانون اساسی و .

است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کمیته های مشترک منوط به موفقیت «نشست نجف» است

تشکیل کمیته های مشترک منوط به موفقیت «نشست نجف» است